Як запустити таргетовану рекламу яка принесе заявки, продажі або клієнтів?
Способів запуску таргету три:
- Через додаток Інстаграм або Фейсбук – кнопка “Просувати”
- Через окремий додаток Meta Ads Manager: для Android для App Store
- Через рекламний кабінет Фейсбуку: Ads Manager
Якщо два перших простіші і можна розібратись самостійно, то з третім способом можуть виникнути труднощі, адже налаштувань в рекламному кабінеті безліч і якщо ви без досвіду, то можете просто злити бюджети, або і взагалі закинути цей чудовий інструмент через неефективність.
Переваги таргетованої реклами через Фейсбук:
- Точність: Знайдіть вашу аудиторію за демографічними ознаками, віком, статтю а головне інтересами та поведінкою.
- Ефективність і економія: Оптимізуйте витрати та отримуйте максимальний результат за помірну ціну.
- Потужна аналітика: Відстежуйте ключові показники та вдосконалюйте кампанії у режимі реального часу.
- Різноманіття форматів: Обирайте з фото, відео, каруселей та інших форматів, щоб залучити більше уваги.
- Висока залученість: Отримуйте більше лайків, коментарів та поширень для підвищення впізнаваності бренду.
Почніть вже сьогодні!
Отримайте покрокову інструкцію з налаштування таргетованої реклами у Facebook та збільшуйте продажі з першого дня!
Замовте інструкцію зараз і відкрийте нові можливості для вашого бізнесу!
На сторінках інструкції, я ділюся знаннями, які допоможуть розібратися в основах таргетованої реклами самостійно та зрозуміти, що потрібно щоб вона була ефективною та приносила результат.
інструкція базується на моєму практичному досвіді і містить покрокові скріншоти, які роблять процес налаштування реклами легким та зрозумілим.
Щоб у вас не виникало труднощів, є кілька розділів в також велика кількість скрінів.
Для кого інструкція:
- для тих хто хоче навчитись працювати віддалено і додати для себе нову послу;
- smm-спеціалістів початківців, які хочуть розібратись в таргеті самостійно;
- власників бізнесу, які хочуть контролювати свого таргетолога;
- власників інтернет магазинів, які хочуть оптимізувати свою рекламу на Facebook для досягнення більшого успіху та збільшення конверсії.
- для експертів з сфери послуг, які хочуть збільшити кількість запитів на свої послуги