Кейс оформлення інста-лендінгу для компанії феєрверків Zorepad

Інсталендінг – міні версія сайту у вигляді картинок, розміщених у соціальній мережі Instagram. Макет лендінгу ділять на частини – квадратні картинки – і викладають у профілі так, що отримати повноцінне зображення.

Його часто використовують у бізнес- профілях, або на окремих акаунтах, створених спеціально для піблікації лендінга.

Інста-лендінг  отримав свою назву за рахунок того, що по дизайну схожий на звичайний, односторінковий сайт.

Перевги інста-лендінгів:

Просте створення. Щоб розробити свій унікальний інсталендінг, досить базового вміння працювати в Photoshop або іншому редакторі. Не потрібно вивчати Html, реєструвати домен і розбиратися в тонкощах роботи з хостингом.

Безкоштовне розміщення. Реєстрація та розміщення зображень в Instagram безкоштовні. А за звичайний лендінг доведеться платити, як мінімум – за покупку домена і оплату хостингу.

Оригінальна пропозиція. У соціальній мережі Instagram поки не так багато Лендінгів. Тому у вас є шанс вигідно виділитися на фоні конкурентів і підвищити лояльність до продукту, який ви просуваєте.

Мінімальні витрати. Для залучення трафіку на звичайний лендінг потрібна платна реклама. Щоб залучати відвідувачів на інсталендінг, можна використати ручний массфоловфінг.(рощсилка заявок в друзі)

Перший інсталендінг, який ми створили був для компанії яка займається продажем феєрверків та салютів – Zorepad.pro.

Крім 9 зображень де ми прописали основні запитання від клієнтів ми додали хештеги

А також оформили шапку профіля та обкладинки для збережених сторіс:

Для цієї компанії ми також розробили сайт – https://zorepad.pro/ та запускали таргетовану рекламу на фейсбук.

Оскільки піротехніка підпадає під категорію товарів заборонену для реклами ми по обійшли правила і не попали під заборону та блокування рекламного кабінету. Читайте про це в наступному кейсі.