Мануал-інструкція: Як запустити таргетовану рекламу самостійно?

Як запустити таргетовану рекламу яка принесе заявки, продажі або клієнтів?

Способів запуску таргету три:

  • Через додаток Інстаграм або Фейсбук –  кнопка “Просувати”
  • Через окремий додаток Meta Ads Manager: для Android для App Store
  • Через рекламний кабінет Фейсбуку: Ads Manager

Якщо два перших простіші і можна розібратись самостійно, то з третім способом можуть виникнути труднощі, адже налаштувань в рекламному кабінеті безліч і якщо ви без досвіду, то можете просто злити бюджети, або і взагалі закинути цей чудовий інструмент через неефективність.

Переваги таргетованої реклами через Фейсбук:

  1. Точність: Знайдіть вашу аудиторію за демографічними ознаками, віком, статтю а головне  інтересами та поведінкою.
  2. Ефективність і економія: Оптимізуйте витрати та отримуйте максимальний результат за помірну ціну.
  3. Потужна аналітика: Відстежуйте ключові показники та вдосконалюйте кампанії у режимі реального часу.
  4. Різноманіття форматів: Обирайте з фото, відео, каруселей та інших форматів, щоб залучити більше уваги.
  5. Висока залученість: Отримуйте більше лайків, коментарів та поширень для підвищення впізнаваності бренду.

Почніть вже сьогодні!

Отримайте покрокову інструкцію з налаштування таргетованої реклами у Facebook та збільшуйте продажі з першого дня!

Замовте інструкцію зараз і відкрийте нові можливості для вашого бізнесу!

На сторінках інструкції, я ділюся знаннями, які допоможуть розібратися в основах таргетованої реклами  самостійно та зрозуміти, що потрібно щоб вона була ефективною та приносила результат.

інструкція базується на моєму практичному досвіді і містить покрокові скріншоти, які роблять процес налаштування реклами легким та зрозумілим.

Щоб у вас не виникало труднощів, є кілька розділів в також велика кількість скрінів.

 

Для кого інструкція:

  • для тих хто хоче навчитись працювати віддалено і додати для себе нову послу;
  • smm-спеціалістів початківців, які хочуть розібратись в таргеті самостійно;
  • власників бізнесу, які хочуть контролювати свого таргетолога;
  • власників інтернет магазинів, які хочуть оптимізувати свою рекламу на Facebook для досягнення більшого успіху та збільшення конверсії.
  • для експертів з сфери послуг, які хочуть збільшити кількість запитів на свої послуги